Resultat från Majhoppet

Jag var i Hultsfred i slutet av april med en ridskoleponnyn Svea,
det är vi som är i headern och alla bilder ni sett.
Idag letade jag upp resultet från klassen, hoppade en LD så det är ju ingen placerad osv.

Men som jag trodde så var jag snabbast, nästen 4 sek.
Och då ska ni veta att jag fick hålla i Svea hela rundan.
Dock hade vi högt tempo, men hon måste ha det för annars går det inte så bra.
Så förutom att hon är het och drog hela banan så behöver hon tempot.



Makerade mig med rött för att lättare kunna se.
Helnöjd med tävlingen, för vad som hände på träningen veckan innan och på framhoppningen,
Duktiga Svea!



Bjuder på bilden, blev lite fel där ja! ;)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0