Sjöstjärnans Ridläger 2011


Jag längst till vänster, Linnéa efter mig och längst till höger Julia.

Förra sommaren var jag på Sjöis och det var jätte roligt, haha ett händelserikt läger var det ja!
Lärde känna massa underbara människor och fick en jätte fin häst.

Tänkte åka dit i sommar igen men det var ingen som jag kunde åka med.
Hade jätte gärna åkt dit igen för det är ett jätte bra läger.


Jag och Fantasy på Voltigeträning.

Visst det är ju inget träningsläger där man tränar eller så vilket hade vart roligt att åka på.
Men Sjöis är jätte roligt läger som jag vill åka på igen.

Man gör allt från att skritta ut barbacka, hoppa och voltige.
Sjöis är ett hur fint ställe som helst för den delen också.
Fyra fina stugor, tre fina utestall med bara tak på, tre ridbanor och en gräsbana.
Massa fina ridvägar, en sjö att bada i precis vid hästarnas hage och en sjö att bada med hästarna.


Jag och Lyrik på baddagen.



Jag och Lyrik på en hopplektion.


Hela mitt läger, och det bästa!

Någon som hänger med till Sjöis nästa sommar? 



Kommentarer
Postat av: Theresia

Jaag :D

2012-06-30 @ 18:04:26
URL: http://theresiasandahl.blogg.se/
Postat av: Julia m

Haha där är ju jag!

Omg emelie vi MÅSTE dit!! <3

2012-06-30 @ 23:00:08
Postat av: Alice

Jag ska dit denna sommaren v.30 men ska förhoppningsvis dit nästa sommar också! :D

2012-07-01 @ 15:32:25
URL: http://ponnybrudern.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0