Dags och tävla snart?

Känner att jag och Clifden ska komma ut och tävla snart.
För mig själv var det ända sen i April jag var iväg och sen dess har jag inte äns hoppat P&J.
Men jag kollade lite och hittade en P&J om några helger som jag kanske ska på.
Hoppa någon lätt klass och känna på han och så utan att det är så allvarligt.
 
Saknar verkligen att åka iväg, och hur kul är det inte att göra det med sin ponny första gången med?
Påtal om allt detta så blev jag sjukt sugen att tävla nu med, abstinens eller nått? ;)
Men först måste han få tillbaka sin kondis, haha!
 

Jag & Svea på Majhoppet i Hultsfred 2012.


Julia & Clifden på Majhoppet i Hultsfred 2010.


Jag & Salsa i Svarttorp på Div.II omg 2.


Jag & Jimbo, P&J Vetlanda.


Jag & Sussie, P&J Vetlanda.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0