Önskeinlägg 1

Fick ett förslag på vad jag kunde skriva om, lite varför jag gillar just Clifden.
Den här personen tog också upp Chasey så tänkte börja med henne nu.
Jag gillar egentligen inte att uttala mig så mycket om hästar när andra äger dom,
fått frågor förr om saker jag inte tänker ta upp men jag ska skriva ihop lite nu.
 


Chasey då, först allmänt om henne, född 1996, importerad från Irland, sto och en d-ponny.
Henne hade vi i en månad, två veckor och en dag, vilket jag även visste att hon skulle åka efter ett tag,
därför fäste jag mig aldrig vid henne helt, bara gillade henne som hon var och så.
 
Hennes personlighet är enorm, något som man såklart gillar, vem vill ha en opersonlig häst?
Hon är väldigt medveten om vad hon själv vill och inte vill, men inte på ett dåligt sätt.
Verkligen en jätte snäll ponny på alla sätt och vis, både i hanteringen och ridningen.
 
 
Chasey är duktig och utbildad i dressyren, hon är mjuk och fin att rida.
Pigg och glad, snäll att rida ut på själv också, dock är inte hoppningen det bästa hon vet.
Jag har inte hoppat henne själv så kan inget säga förutom att jag vet att hon tycker det är mindre kul.

Iallafall gillar jag Chasey för att hon är fin att rida dressyr på även om man får jobba såklart,
hon är pigg och glad. Hennes personlighet gör henne speciell och de är såklart man gillar de.
 










Detta var lite om Chasey, en toppen ponny, och såklart är hon från Vedbände Gård,
undrar ni något mer om henne eller liknande, fråga bara!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0