Vad tycker ni?

Tänkte skriva lite om va ni tycker om att ha knoppat på tävlingar eller inte?
Själv tycker jag att man ska ha knoppat ser mycket finare och stilrenare ut och känns mer "tävlingsaktigt" då.
Men jag tycker även att de är fint att ha utsläppt på vissa hästar, personligen så har jag aldrig tävlat utan knoppar men vem vet den dagen kommer säkert att komma.
 
 
Sen tycker jag de är fint när man har delat in manen och bara har som toffsar, har sett en hel del som har de och de är faktiskt riktigt snyggt!
 
 
Vad tycker ni? Ska man ha knoppat eller utsläppt eller indelat?
 
Jag föredrar nog knoppar faktiskt men de är min åsikt så nu vill ja höra era.
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0