Glad och allt sånt

Varför jag är så glad då, haha! För det första så är Clifden i stort sett så frisk han kommer bli, känns hur skönt som helst. Han ska ridas som han gör nu (lite lättare) i en och en halv vecka till sen ska han sättas igång lite mer. Alltså lite bommar/små hinder, mer ridning, mindre vila och ja ni förstår. Så jag är jätte glad då vi snart är helt igång igen och kan börja träna på riktigt, längtar jätte mycket! :D

Och den andra saken är att Hanna och jag numera ringer, smsar, mmsar och videosamtalar gratis till varandra, hur bra är inte det? Herregud vad vi kommer ringa varandra, det är ju grymt! Så det är jag också glad över, men sen känner jag mig bara så glad allmänt, positiv, säker på mig själv, lycklig och allt sånt som aldrig förr! Livet rullar på jätte bra nu känns det som.

/ Emelie


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0