Hoppträningen i onsdags

Glömt och skriva om hoppträningen tror jag?
Iallafall kommer det lite om det nu istället om jag missat det.
 
Hade Svea, gick helt okej för det kunde gått mycket värre.
När jag red fram var hon lugn, eller tills jag skulle galoppera för då drog hon hela tiden,
så tog lite tid att få stopp på henne haha, men först gick vi över travbommar och de gick okej,
Fick jobba jätte mycket med att få henne runt innerskänklen för hon blev sur när jag kom åt henne ;)
 
Sen hoppade vi på volten och det gick väl första språnget sen drog hon bara,
hoppade en bana med lite linjer och sånt, och sen avslutade vi med tre språng efter varandra.
Överlag gick det ändå helt okej, även om jag vill ha jämn rytm och att hon lyssnar mer på mig,
men blir lite så när hon får bestämma för mycket själv.
 
Finns film på det men inget vidare att se men kommer kanske en film ändå,
sen kommer de nog bilder ut filmklippen iallafall!

Vill ni ha film? :)







Tre bilder sen jag tävlade henne i Hultsfred på Majhoppet,
att vara ungefär 4 sekunder snabbare än den med näst bästa tiden i bara en LD kanske säger något om hennes väldigt höga grundtempo haha? ;) iallafall slutade tävlingen bra!
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: lina :3

Jag vill gärna se filmen :D

2012-09-01 @ 14:10:54
URL: http://linaoshandy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0