Rida Chasey idag

Idag ska Clifden vila, ska gå och beta han på fältet där de är jätte fint grönt gräs, då blir han glad. Annars fixa han och sånt sen rida Chasey också. Hon ska jag rida ut, för jag är så trött hela jag så orkar inte rida ett långt dressyrpass precis, hehe!

Efter det ska jag och Hanna till US möte som hon sa, vi ska slå t med bästa fikan till det med.

Nästa vecka ska Emma komma till oss och kolla på Clifden. Det ska även komma en som ska göra något på han, haha kan inte uttala det så. Men det händer andra grymma saker då med, och det är till er bästa läsare! :D

/ Emelie

Bild på mig och Compe sen Tranås, mycket rolig dag för det gick bra för alla från Vetlanda! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0