Svårt och hålla allt igång

Det är skolan, plugg, hästarna, kompisar, bloggen och ibland bara ta det lugnt,
men det är inte lätt att hinna med allt som man vill göra..
Det finns ingen tid i världen till allt jag vill göra, jag får hela tiden välja bort roliga saker,
vilket är jätte tråkigt, men jag har ändå valt själv hur jag vill ha det.




Jag väljer jätte ofta bort att träffa mina kompisar bara för jag ska ta stallet,
inte för att åka till stallet är något jobbigt för mig utan snarare roligt.
Men jag ska skriva ett inlägg om lite mer tankar kring att lägga så mycket tid i stallet.
 
När man slutar halv fyra en dag, ska hem och åka till stallet, fixa där och sen rida,
klart klockan hinner bli mycket, då ska man hem och plugga som bara den och hinna blogga.
Jag kan säga att jag är jätte stressad av allt som ska hinnas med,
men samtidigt försöker jag planera allt så det hinns med för jag tänker inte välja bort något!
 
Jag skulle inte tacka nej till fler timmar på ett dygn,
så jag kan fixa tillräckligt med BRA inlägg till er, plugga ordentligen, träffa vänner, va i stallet osv..
Tyvärr går inte det, och jag tänker inte sluta kämpa för något ändå,
men ska inte ge sig förens man nått sina drömmar!
 




Hästarna, plugget, kompisar, sova, äta, blogga och allt det på en dag..
allt i huvudet på en gång, helt sinnes egentligen, eller vad tycker ni?


 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0