Tävlingen igår

Första klassen va en CR 90, och de va en bana på 7 hinder och banan var riktigt fin och jag tycker verkligen att ni borde åka dit och tävla om ni inte gjort de för att de är en jätte fin och bra tävlingsplats och underlaget är jätte bra och manegen är väldigt stor och fin och deras cafeteria var så fin.
Men iaf tillbaka till tävlingen så var han super duper fin, han var pigg och framåt och hoppade jätte bra, första hindret så kom han för sakta in så de blev ett konstigt språng men efter de så hoppade han jätte bra så vi blev nolla.
 
 
Så skrittade jag av honom i ca.30 min och sen ställde vi in han i transporten och så fick han äta oså.
Så gick jag och emelie och åt och snackade med anna och amanda (dom andra två i laget) så sen gick vi banan och de va 9 hinder och det var både mur och vattenmatta och då blev jag nervös eftersom jag inte hoppat något sånt på hur länge som helst, visst han är inte den som stannar eller är tittig men ändå eftersom jag inte hoppat de på länge och att banan var maxad, men de va ju inget.
Så jag red fram honom och hoppade fram och framhoppningen gick sådär, han kom fel och trampade om och hoppade iaf så då kom han rakt in i hindret men de gick bra, han är så snäll som alltid hoppar!<3
 
Sen fick jag gå in på banan och då red jag runt lite och sen när jag fick startsignal så red jag fram honom i ett bra grundtempo och han hoppade super bra men sen på en linje tvåan till trean så gick de för snabbt till trean så han fick ett litet skit pet men efter de så var han nolla rakt igenom hela banan och han hoppade vattenmattan och muren galant så vi slutade på 4 fel i den klassen.
Så jag skrittade av honom och sen betade mamma honom och så kollade vi när anna hoppade och hon fick också ett skit pet, sen var amanda sist ut och hon nollade så vi slutade på 8 fel med laget, och när dom ropade upp på tredje plats ligger vetlanda rf och då dog ja, haha ja sprang till compe och hoppade på honom haha, men de va bara att sadla och hoppa upp och skritta till dom andra för att vänta att få komma in på prisutdelning och jag har nog aldrig vart så glad i hela mitt liv, kunde inte sluta le, vi fick rosett,plakett och 4 höpåsar från charlies.
Så fick vi rida ärevarv och compe va jätte snäll han brydde sig typ inte, han är så snäll, jag kan inte fatta att vi kom trea med bara tre personer, grymt!
Så nu taggar vi nästa omgång tjejer!
 
Kan säga att jag har världens snällaste och bästa häst!♥
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0