Fullt upp hela dagen

Vaknade och bestämde fotografering med Thezzan, så fixade mig och åt lite snabbt innan hon kom. Vi drog ut till stallet och så fixade vi stallet. Red först Clifden, han vart spänd och ganska ofokuserad så det gick sådär. Lägger ut bilder senare. Efter det red jag Alpha, det gick bra. Hon vart väldigt fin efter lite diskussioner om vem som skulle bestämma haha! Lite stel bara och lite försök med att komma undan, bilder kommer också!

Åkte sen hem och åt för att dra till gymmet med Hanna, blev ett jobbigt benpass! Så nyss åt jag igen, haha, och nu är jag påväg till vrigstad för att möta upp Julia som ska sova hos mig. Imorgon blir det upp tidigt för att kolla på fotbollscup också, vi hörs!

/ Emelie


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0