Onsdag 3/4-12

Sovmorgon som alla andra dagar på lovet och så gjorde jag en god frukost.
Kollade några avsnitt på Gossip Girl och mötte upp några kompisar på Chili Thai vid lunch.
Åkte hem och kollade ett avsnitt till på Gossip och mötte sedan upp Hanna,
vi åkte till Maxi och köpte varsin Ben&Jerry's och drog ut till Östanå och myste i solen.
 
Nu sitter jag hemma igen och väntar på lite svar för att se hur kvällen kommer se ut,
på något vis blir det antagligen Hanna som sällskap iallafall, förhoppningsvis sover hon här med.
 

En gammal bild på mig och ponnyn Philippa från Fenix Park som mina kompisar hyrde för något år sedan, tänkte visa mer bilder på henne då jag fick rida henne väldigt mycket!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0