Sämst update

Tagit det lugnt ikväll, dock har jag haft världens drygaste fredagskväll..
Kolla ett avsnitt av Gossip Girl nyss och ska nu sova.
Imorgon ska jag till Ridskolan och sköta stallet där med två andra kompisar,
sen gymma med Hanna och va med henne resten av kvällen.
 
Åkte till stallet innna idag och, där mockade jag och fixade allt annat så som maten osv,
skrittade ut han barbacka men kom på lite fel väg i skogen så red vilse haha.
Tog över två timmar att hitta hem igen, tur han är så snäll och go så det vart inga problem,
bara att jag har jätte ont i benen pga att jag satt på ett halt täcke och gled runt hela tiden ;)
 
Förresten så hälsar Hanna att hon inte kunnat logga in på bloggen idag,
men att Compe vilade osv, bara så ni vet att hon också lever!

Han som förgyller alla mörka dagar, han som gör dem värda, han som vänder allt från botten till toppen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0