Film från P&J

 


Här är filmen från P&J i Vetlanda, detta är 80 rundan.
 
I 70cm var han jätte spänd och fokuserade inte ett dugg på mig så rundan var kaos,
det var allt från travhoppa till kolla in start&målstolparna vilket ledde till två stopp.
Vi hittade inget rytm i hela rundan och jag är så onöjd över min ridning också.
 
I 80cm var han lite mer avslappnad och var mer fokuserad på mig istället för omgivningen.
Dock fick vi aldrig något flyt och rytm i galoppen så det vart lite ostabilt överlag,
han tog inte mina hjälper så fort som han brukar göra så det blev lite fel avstånd och sånt.
Men vi tog oss runt denna gången och slutade på noll fel.
Vissa saker tar jag på mig också, som tex svängen från sjuan till åttan,
höll på att missa åttan totalt, svängde precis i sista sekund och travhoppade.
Men vad han ställer upp så fort han slappnar av och lyssnar på mig.
 
Hyfsat nöjd över rundan, jag vet att han kan, framför allt mer och att det kommer bli bättre,
världens bästa ponny, han ger mig glädje så som ingen annan kan! <3
 


 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0