Hoppträningen i onsdags

Har inte berättat om träningen i onsdags än, kom på det nyss haha.
Men träningen var hur grym som helst, han hoppade grymt!!
 
Först hoppade vi på volt med galoppbom, hinder, galoppbom och det gick okej,
detta är inte hans bästa grej precis men till slut hoppade han ställd genom allt med flyt.
Efter det hoppade vi kombination med räcke, räcke med två galoppsprång och det gick bra.
Han kortar gärna ihop sig, så fick han bestämma gick han på tre och fyra galoppsprång.
Fick gå på honom rätt bra för han skulle hoppa av på två språng till sista räcket men han lyssnade.
 
Efter det hoppade vi lite bana med volten, kombinationen och två oxrar med titthinder under.
Allt gick super, jag fick honom framför mig och han hoppade med mycket luft emellan.
Det var till en oxer jag glömde hans yttersida totalt så då stannade han vilket inte var så konstigt.
Han hoppade så enormt bra i onsdags, allt stämde verkligen, känns sjukt bra!!
 

Gammal bild, men till nästa träning ska jag se om någon kan fota/filma så det blir lite nytt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0