Hoppträningen

Ja va ska man säga? Den gick sämst.
 
Red med pelhamet och de kanske inte va de smartaste eftersom det reslulterade kaos i huvudet på honom.
De började bra,vi hoppade lite sockerbitar med bommar och så, sen lite andra vanliga "hinder" och det gick bra men sen eftersom han är så känslig och när han hoppar så blir de att jag "drar" han i munnen och då blir han rädd för att de gör ont och alltså stannde han och blev rädd så det gick alltså inte jätte bra men de är bara att fortsätta kämpa och inte hoppa på pelham något mer.
 
Ska försöka hoppa på vanligt bett men problemet är att han blir så stark så att jag inte kan hålla honom, men det är bättre det än att han ska få ont och börja stanna.
 
Lasse har ju ridit compe och han sa att han är väldigt svår och känslig så att man inte kan bli sur eller dra honom i munnen.
 
Men det är så svårt att tänka positivt efter en sån hoppträning men för att möta framgång så måste man möta motgång. 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Alva

Sv; Tack så jättemycket och detsamma! :) Allt bra?:)
Vad tycker du om armbanden från armbandskungen jag lagt upp på min blogg? :)

2013-01-23 @ 16:55:11
URL: http://alvac.webblogg.se
Postat av: Hanna

åh vad glad jag blir! Din blogg är en blogg jag kommer läsa vidare på ;)

2013-01-23 @ 17:17:54
URL: http://hannixxxo.blogg.se/
Postat av: Ida

Hej! Först och främst vill jag bara be om ursäkt om du inte gillar såna här kommentarer, men jag vill bara tipsa om min egen blogg. Kika gärna in och kommentera ett tips eller två vad jag skulle kunna blogga om, behöver nämligen skriva 21 tidsinställda inlägg..
Himla fin din blogg är i alla fall!:)
Kram

2013-01-23 @ 17:45:58
URL: http://idahallgren.blogg.se
Postat av: Tyra

Nämen gud vilken fin blogg ni har! :D Jag önskar er all lycka i framtiden!
Mvh Tyra till Emelie och Hanna !!

2013-01-23 @ 17:53:31
URL: http://srymyheart.blogg.se
Postat av: Fia

Då passar ju inte du och Compe ihop med ditt humör.. Du både rycker, sliter och slår han ju när han inte gör som du vill..

2013-01-23 @ 19:47:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0