Rest in peace..

Det här angående att jag har vart borta från bloggen har såklart haft en anledning,
ska säga det lite kort så ni lättare kan ha förståelse för det iallafall.
 
Förra lördagen, den 12 januari, var dagen min farmor gick bort i cancer för många år sedan,
jag var ett år då tror jag så om jag har rätt ska det var 15 år sedan så.
Och förra lördagen var jag med några kompisar och så ser jag att pappa ringer mig,
jag svarar ju såklart och det han skulle berätta handlade om min gammelmorfar.
Han berättade att gamla morfar Pelle hade somnat in och ingen hade kunnat göra något åt det.
Alltså så gick min farmor och gammelmorfar bort samma dag..
 
Hoppas ni förstår och tusen tusen tack för alla de fina kommentarerna jag fått,
ni är så himla söta allihopa, tack igen! ♥
 



Rest in peace.. ♥
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Annika

Fint skrivet Emelie! Och visst är det konstigt att de gick bort samma dag. Kanske var det mamma och mormor på andra sidan som hämtade "hem" honom! Jag vill gärna tro att de har det bra där de är nu! Kram!

2013-01-18 @ 21:16:03
Postat av: Anonym

Hej Emelie!
Du är verkligen stark som vågar berätta detta på bloggen och alla detaljer. Många skriver bara att det har hänt något men att de ska börja blogga igen, men du vågar berätta!
Du är en förebild för MÅNGA!!!:D

2013-01-20 @ 10:45:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0