Sjuuuuuuk

Sitter hemma och mår allmänt illa, det har släppt lite men kommer i vågor.
Ska göra absolut inget idag för att hoppas jag mår bättre till hoppträningen.
 
Som ni förstår har jag ju lite tid till bloggen just nu, förslag på lite inlägg?
Annars är det sjukt fint väder ute så ska nog försöka på mig en promenad också,
vill inte sitta inne hela dagen, måste ha frisk luft också.
 







Samma lilla Emelie fast för så nära ett år man kan komma, bara ett år äldre,
och tack och lov för förändring ändå. Min klädstil och sminkning - biiiig no haha!
 

Kommentarer
Postat av: Martine

Stackars dig :( känner att jag också är lite förkyld .. Krya på dig iallafall :) Hoppas du blir bättre och klarar hoppträningen :D Din/eran blogg är Grym :))) Du kan väll skriva ditt shema och vad du tycker ha varit mycket bra denna veckan/dagen och något som inte är så bra ;) Lycka till med bloggen ses <3

2013-01-23 @ 14:49:56
URL: http://lokestar.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0